رویونیز

مدل لباس ، فال ، عکس پروفایل ، آشپزی ، عکس های خفن ، بیوگرافی بازیگران

رویونیز

مدل لباس ، فال ، عکس پروفایل ، آشپزی ، عکس های خفن ، بیوگرافی بازیگران

پنجشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۲۶ ب.ظ

عکس مردان بارداری که از حقوق زنان دفاع کردند

مرد باردار , بارداری مرد , عکس مرد بارداری , بارداری در مردان

به گزارش رویونیز سه مرد جوان لبنانی توانستند با شبیه سازی دوران بارداری ، برای اولین بار در جهان از تجربه خود سخن گفته و درد و سختی دوران بارداری زنان را شریک شوند.
این سه مرد به نام های وسیم بزیع، ریّان رحّال و فراس أبو غاوی ، شکم بندی چند کیلویی را به خود بسته و روز خود را با ورزش صبحگاهی و کارهای روزمره آغاز کردند. آن ها همچنین برای معاینه جنین نزد پزشک زنان رفته و درد زنان در دوره بارداری را تشریح کردند.

این سه مرد لبنانی علت این کار خود را قدردانی از زنان به خاطر تحمل مشقت های دوران بارداری اعلام کرده و خواسته اند با این اقدام تا حد بسیار کمی از این درد را تجربه کنند.

این سه مرد جوان همچنین گفته اند به حقوق برابر زن و مرد اعتقاد داشته و مردان موظف اند در سختی های زندگی همیشه در کنار همسر خود باشند.
این مردان باردار در ادامه این کار ، به خیابان رفته و با تظاهرات ضمن اینکه خواهان برابری حقوق زن و مرد شدند، شعارهایی مبنی بر حمایت از زنان و مقابله با جامعه مرد سالار سر دادند.

عکس مرد باردار لبنانی برای حمایت و تشکر از زنان حامله

گزارش عجیب از بارداری سه مرد لبنانی برای حمایت از حقوق زنان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی