رویونیز

مدل لباس ، فال ، عکس پروفایل ، آشپزی ، عکس های خفن ، بیوگرافی بازیگران

رویونیز

مدل لباس ، فال ، عکس پروفایل ، آشپزی ، عکس های خفن ، بیوگرافی بازیگران

۴۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

جمعه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰۸:۲۵ ب.ظ

فال شنبه 1 مهر 96

فال روزانه,فال امروز,فال فردا,فال روز,daily omen

فال روزانه و هر روز خود را در رویونیز مطالعه کنید. امیدواریم از خواندن فال امروز خود لذت ببرید. با ما همراه باشید.

فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه,طالع بینی روزانه,سایت فال روزانه,فال روزانه 2

فال روزانه فروردین

خیالپردازی شما امروز گل می کند. ممکن است دلیل برخی افکاری که مدام در سر می پرورانید ترس های باقی مانده از گذشته شما باشد که بهتر است آنها را رها کنید و خودتان را بیش از این آزار ندهید. شما می توانید از قوه تخیل خود استفاده های بهتری کنید و آنها را برای بهبود زندگیتان به کار گیرید، به عنوان مثال کارهای عقب مانده خود را به اتمام برسانید یا برای آینده برنامه ریزی کنید. توصیه می کنیم قبل از هر اقدامی با افراد با تجربه نیز مشورت کنید. مطمئن باشید که اتفاقات خوبی در آینده برای شما رخ خواهد داد.

دوست فروردینی ، یکی از عوامل موفقیت داشتن مهارت است. هر چقدر مهارت‌های بیشتری داشته باشید، فرصت‌های بهتری برای رشد و پیشرفت در شغل‌تان خواهید داشت. شما می‌توانید از طریق مطالعه یا کسب تجربیات مختلف،‌ مهارت‌های‌ خود را افزایش دهید.

فال روزانه,طالع بینی روزانه,سایت فال روزانه,فال روزانه 2

فال روزانه اردیبهشت

شرکت در فعالیت های اجتماعی موجب تماس شما با افراد زیاد دیگری می شود که به نفع تان است. توصیه می کنیم ارتباط خود را با دوستان نزدیک و معمولی خود حفظ کنید. فردی وارد زندگی شما می شود و تغییرات اساسی را در روند زندگی تان ایجاد خواهد کرد. این که نظرات خود را صادقانه با دیگران در میان می گذارید، خیلی خوب است. دیگران نیز از این خصوصیت شما قدردانی می کنند. مدتی است که می خواهید با شریک زندگی تان در مورد موضوعی گفتگو کنید اما می ترسیدید که این گفتگو تبدیل به بحث و دعوا شود. این فکرهای واهی را رها کنید و برای صحبت کردن جلو روید. این کار ساده تر از آنچه فکرش را می کردید، انجام می شود.

اردیبهشتی دوست داشتنی ، پژوهش‌ها نشان می‌دهد، بالاترین میزان حقوق دریافتی متعلق به افراد تحصیل‌کرده یا دارای دانش و مهارت است. یک فرد تحصیل‌کرده با دانش، بینش و آگاهی نسبت به زمینه‌ی کاری خود، از روندها و تغییرات آن مطلع است؛ بنابراین آموزش مسئله‌ای است که در طول زندگی باید همواره مورد توجه قرار بگیرد.

فال روزانه,طالع بینی روزانه,سایت فال روزانه,فال روزانه 2

فال روزانه خرداد

رابطه رمانتیک شما با عشق زندگی تان باعث شده که به ظاهر خود اهمیت بیشتری دهید، شاید حتی تصمیم بگیرید در کلاس های ورزش ثبت نام کنید، رژیم غذایی خود را تغییر دهید، لباس های نو بخرید یا موهایتان را کوتاه کنید. شما با ظاهری جدید نه تنها خود که دیگران را نیز غافلگیر می کنید. راههای زیادی برای رسیدن به آرامش وجود دارد، همان طور که چیزهای زیادی برای گفتن هست. بنابراین موقعیت های مختلف را به خوبی بررسی کنید و بر اساس آن عمل کنید. اگر چیزی در زندگی شما را آزار می دهد، در مورد آن حرف بزنید.

خردادی عزیز ، شما این قدرت را دارید تا فارغ از هر مسیری که در آن هستید، مثبت‌اندیش باشید. باید سعی کنید در هر شرایطی جنبه‌ی مثبت ماجرا را ببینید و به پیش بروید. یک دیدگاه مثبت ذهنی هم در زندگی کاری و هم شخصی برای شما بسیار مفید خواهد بود.

فال روزانه,طالع بینی روزانه,سایت فال روزانه,فال روزانه 2

فال روزانه تیر

امروز توانایی و استعداد شما شکوفا می شود، می توانید از این فرصت استفاده کنید و به کارهایتان خلاقیت دهید یا در کلاس های مورد علاقه خود مانند موسیقی یا نقاشی شرکت کنید. امروز روزی است که باید قدم اول را بردارید، فقط کافی است انرژی و انگیزه خود را حفظ کنید و از نظر فیزیکی نیز آمادگی لازم را داشته باشید. به ایده هایی که مدتی است در سر می پرورانید، واقعیت دهید. اگر می خواهید به حقیقت پی ببرید همین امروز حرکت کنید و نتیجه آن را ببینید. مطمئن باشید شرایط شما از آنچه فکر را بکنید، بهتر خواهد شد.

تیر ماهی باهوش، این عادت به معنای اولویت‌بندی مناسب کارها و فعال بودن است و بهره‌وری را بالا می‌برد. ظرفیت شما برای افزایش میزان بازگشت به موقع سرمایه این امکان را به شما می‌دهد تا در زمان کمتر، دستاوردهای بیشتری داشته باشید. مرتب و منظم بودن و دقت داشتن در کارها باعث موفقیت می‌شود.

فال روزانه,طالع بینی روزانه,سایت فال روزانه,فال روزانه 2

فال روزانه مرداد

اطلاعاتی که از دوستانتان به دست آورده اید، انگیزه ای می شوند تا روی هدف هایتان بیشتر تمرکز کنید. ایده های زیادی در سر شما است که پس از مدت ها تلاش بالاخره امروز می توانید آنها را اولویت بندی کنید و قدم اول را بردارید. فقط حواس تان باشد قبل از اقدام به هر کاری، آنچه را که در مسیر بدان احتیاج دارید، فراهم کنید. سعی کنید زمان خود را با دویدن از این مکان به آن مکان تلف نکنید. در مورد رابطه با فردی مطمئن نیستید، اما با گفتگویی سازنده می توانید نقش و تاثیر یکدیگر را در زندگیتان پیدا کنید. منتظر یک سورپرایز از یکی از دوستان تان باشید.

مردادی عاشق، مدیریت پول و دارایی بسیار مهم است. اگر به میزان کافی پول داشته باشید می‌توانید از فرصت‌های پیش روی‌ خود استفاده کنید. برای مثال اگر از شغل‌تان رضایت نداشته باشید، اما به درآمد آن نیاز داشته باشید به راحتی نمی‌توانید موقعیت خود را تغییر دهید، اما اگر امکانات و گزینه‌های مختلفی پیش رو داشته باشید در این صورت قادر خواهید بود آزادانه‌تر عمل کنید.

فال روزانه,طالع بینی روزانه,سایت فال روزانه,فال روزانه 2

فال روزانه شهریور

امروز پر از اشتیاق، شور زندگی و هیجان هستید طوری که قادرید جهان را تکان دهید. شاید از اینهمه انرژی مثبت تعجب کنید اما بهتر است به جای وقت تلف کردن حرکت کنید. می توانید در یک کلاس ورزش ثبت نام یا پروژه ای را آغاز کنید. سعی کنید آن کاری را که خود به آن علاقه دارید انجام دهید و به نظرات دیگران توجه ای نکنید. ممکن است شریک زندگی تان از بسیاری از ایده های شما خوشش نیاید، اما به جای رها کردن آنها بهتر است در موردشان گفتگو کنید تا او نیز شرایط شما را بهتر درک کند.

شهریوری خاص ، گسترش دایره‌ی ارتباطات بسیار مهم است. این کار به زمان و تلاش زیادی نیاز دارد و شما باید دائما در حال افزایش میزان ارتباطات خود باشید. در این صورت با افراد زیادی آشنا خواهید شد که هر یک به نوبه‌ی خود می‌توانند در موقع لزوم به یاری شما بیایند و به موفقیت و پیشرفت‌تان کمک کنند.

فال روزانه,طالع بینی روزانه,سایت فال روزانه,فال روزانه 2

فال روزانه مهر

امروز قدرت و انرژی شما بسیار زیاد است طوری که قادر به انجام هر کاری که پیش رویتان قرار می گیرد، هستید. از این فرصت استفاده کنید تا پیشرفت های قابل ملاحظه ای را در زندگی خود ببینید. شما پر از شور و شوق هستید اما گاهی برای خود مرز و حدودیت هایی قائل می شوید که مانع از پیشرف تان می شود. بهتر است کمی راحت تر با مسائل برخورد کنید تا زندگی نیز به شما آسان بگیرد. در حال انجام کار پنهانی هستید، اگر این کار باعث آزار و اذیت یا حتی احساس نا امنی در شما می شود، بهتر است دیگران را نیز از نظرات خود آگاه کنید.

مهری پر مهر و محبت ، مانند انسان‌های موفق لباس بپوشید. این یک حقیقت است که ظاهر افراد بر زندگی‌شان اثر دارد و افراد بر اساس ظاهرشان قضاوت می‌شوند. یکی از بهترین‌ راه‌هایی که می‌توانید خودتان را به بهترین نحو به دیگران نشان دهید، ایجاد یک تصویر مثبت از خودتان است؛ بنابراین ارزش دارد که کمی از وقت‌تان را صرف رسیدن به ظاهرتان بکنید.

فال روزانه,طالع بینی روزانه,سایت فال روزانه,فال روزانه 2

فال روزانه آبان

امروز تمایل شما هم به عشق فرا زمینی افزایش می یابد. شاید تحت تاثیر معنویات شریک زندگی تان هستید و شاید هم دوست دارید که فضاهای جدید را تجربه کنید. هدف شما هر چه هست، تحت تاثیر حرف های اطرافیان قرار نگیرید و راه خودتان را بروید. شما فرد بسیار با احساسی هستید و توصیه می کنیم که این احساس و خلاقیت خود را از طریق کلام خود بروز دهید. به همان نسبت که در هر رابطه عاطفی غم و غصه است، آرامش و امید نیز وجود دارد پس امروز دست عشق زندگی تان را بگیرید و به او نشان دهید که چقدر به او اهمیت می دهید.

آبانی متفاوت ، خلاقیت یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت در زندگی است و بهترین راهی است که می‌توانید به کمک آن همراه با کار مداوم در سریع‌ترین زمان ممکن به اهداف خود دست یابید. به یاد داشته باشید گاهی داشتن تنها یک ایده می‌تواند منجر به ثروت‌آفرینی شود. اکنون تصور کنید، ایده‌های فوق‌العاده‌ای در سر دارید.

فال روزانه,طالع بینی روزانه,سایت فال روزانه,فال روزانه 2

فال روزانه آذر

شما عاشق عمل کردن هستید و این احساس در زندگی عاطفی شما نیز بروز می کند طوری که در کنار عشق زندگی تان چیزهای زیادی برای کشف کردن می یابید، بنابراین این فرصت را از دست ندهید. فقط توصیه می کنیم گاهی قبل از عمل کردن به حرف های شریک زندگی تان نیز گوش دهید. در حال انجام کاری هستید اما دوست ندارید کسی از کار شما سر درآورد. به راه خود ادامه دهید و پس از اتمام آن دیگران را در جریان قرار دهید. به زودی خبری از راه دور می شنوید که خستگی اخیرتان را کاملا به در خواهد کرد.

آذر ماهی تو دل برو ، نفس خود را کُشته و روح خود را احیا کنید.این مورد بسیار ساده است: کارهایی را انجام دهید که موجب شادی شما می‌شوند. فقط به این دلیل که موضوعی حس موفقیت به شما می‌دهد، نمی‌تواند عامل شادی و لذت شما نیز باشد. قطعاً، کارکردن تا دیر وقت شاید سودبخش باشد، اما نیرویی که صرف آن می‌شود گاهی با هیچ استراحت یا آرامشی جبران‌ نمی‌شود. کفش‌هایی که چشمتان دنبالش است را برای خودتان بخرید، برای خودتان بستنی بخرید یا تمام آخر هفته را فیلم‌های کلاسیک تماشا کنید. هر آنچه که دوست دارید، انتخاب ‌کنید، زیرا موجب شادی روح شما می‌شود، و بدین ترتیب مجبور نیستید فقط به کارهای واجب لیست خود پردازید.

فال روزانه,طالع بینی روزانه,سایت فال روزانه,فال روزانه 2

فال روزانه دی

امروز به یک میهمانی مهم دعوت خواهید شد، بهتر است آن را رد نکنید زیرا در این میهمانی با افرادی آشنا می شوید که می توانند به پیشرفت شما در زمینه شغلی یا دیگر زمینه هایی که به آن علاقه دارید، کمک کنند. سعی کنید در گفتگو با دیگران آنچه در ذهن تان می گذرد را از ته دل بیان کنید تا تاثیرگذارتر باشد. اگر امروز استرس به سراغ تان آمد، کمی ورزش کنید یا به موسیقی گوش دهید. چند وقتی است به همراه شریک زندگی تان تصمیم به انجام کاری دارید، بهتر است هر چه زودتر قدم اول را بردارید. شاید بهتر باشد از چیزهای کوچک آغاز کنید.

دی ماهی باوقار ، تحرک عامل حال خوب و کاهش استرس است و مطالعات نشان می‌دهد که از حافظه و مهارت تفکر محافظت می‌کند. خواه روی دوچرخه خود بپرید یا به سراغ دویدنی کوتاه بروید یا چند دقیقه یوگا انجام دهید، بدانید که تحرک می‌تواند استرس را کاهش دهد. ورزش صبحگاهی ضامن موفقیت روز شماست و تمرکز شما را بهبود می‌بخشد. گذشته از این، لازم است بدانید که افراد بسیار موفق حتماً روزانه ورزش می‌کنند. روزانه فقط ۱۰ دقیقه از زمان خود را به انجام فعالیت‌های ورزشی اختصاص دهید و به مرور تا ۳۰ دقیقه در روز افزایش دهید.

فال روزانه,طالع بینی روزانه,سایت فال روزانه,فال روزانه 2

فال روزانه بهمن

امروز مسیرتان کمی تغییر می کند، با افراد جدید یا دوستانی که مدت ها آنها را ندیده اید، ملاقات می کنید و این ملاقات در پیشرفت شغلی شما موثر واقع خواهد شد. بنابراین سعی کنید تمام تمرکزتان را بر آن بگذارید تا این فرصت را از دست ندهید. حتی اگر در راهی که می خواهید انتخاب کنید تردید دارید، باز هم به جلو حرکت کنید. در مورد مسائل عاطفی درست زمانی که فکر می کنید همه چیز خوب و سر جای خودش است، ناگهان یادتان می آید که به قول های خود عمل نکرده اید. اما نگران نباشید، با گفتگو با شریک زندگی تان و ابراز پشیمانی مشکل شما حل خواهد شد. با این کار احساس سبکی نیز خواهید کرد.

بهمن ماهی همیشه دلسوز ، احترامی که به دنبال اعتمادِ سایرین ایجاد شود، پایه و اساس قدرتمندی برای زندگی و روابط کاری و شخصی شماست. رعایت انضباط شخصی و داشتن صداقت باعث می‌شود، فرصت‌های زیادی به روی شما گشوده شود. وقتی دیگران شما را فردی امین و راستگو بدانند بیشتر به شما اعتماد خواهند کرد و شما را قبول خواهند داشت.

فال روزانه,طالع بینی روزانه,سایت فال روزانه,فال روزانه 2

فال روزانه اسفند

امروز احساسات شما کمی فوران می کند و نسبت به هر چیزی که می بینید عکس العمل نشان می دهید، فقط سعی کنید که در موقعیت های رسمی آن را کنترل کنید. شما ذاتا فردی رمانتیک و با انگیزه هستید که دوست دارید جهان اطراف تان را بیشتر بشناسید و مدام برای هدف تان تلاش می کنید. اگر به فکر مسافرت هستید درنگ نکنید، حال زمان خوبی برای گشت و گذار است. خوب است گاهی در مورد اعتقادات و احتیاجات خود سخن بگویید زیرا دیگران قادر به درک احساسات درونی شما نیستند. بهتر است به جای نشستن و منتظر عشق زندگی تان ماندن، بلند شوید و حرکت کنید. در غیر اینصورت در دریای ناامیدی غرق خواهید شد.

اسفندی عزیز دُردانه ، روی نقاط قوت افرادتان تمرکز کنید
بسیاری از ما عادت کرده‌ایم که بیشتر روی نقاط ضعف دیگران تمرکز کنیم و درنتیجه نقاط قوت آنها را نادیده می‌گیریم. یکی از وجوه تمایز مدیران موفق این است که عمده توجه خود را معطوف به نقاط قوت و توانایی‌های افرادشان معطوف می‌کنند و در کنار آن ضعف‌های آنها را نیز مورد توجه قرار می‌دهند و در راستای رفع آنها گام برمی دارند.

فال روزانه,طالع بینی روزانه,سایت فال روزانه,فال روزانه 2

فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۱ شهریور ۹۶ و طالع بینی شنبه ۱ مهر daily horoscope

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۶ ، ۲۰:۲۵
رویا الف
جمعه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰۱:۱۳ ب.ظ

طرز تهیه کلم پلو مجلسی شیرازی

کلم پلو,طرز تهیه کلم پلو,طرز تهیه کلم پلو شیرازی,کلم پلو شیرازی با کلم برگ
آموزش مرحله به مرحله آشپزی و طرز تهیه کلم پلو مجلسی و خوشمزه

مواد لازم کلم پلو

کلم برگ یا کلم قمری : ۱ کیلو خرد شده
برنج : ۱ کیلو
گوشت چرخ کرده : ۳۰۰ گرم
سبزی : نیم کیلو (شوید، تره ، ترخان ، ریحان)
آرد نخودچی : ۴ قاشق غذاخوری
پیاز : ۲ عدد
نمک ، فلفل و زردچوبه : به مقدار لازم
آبلیمو : به مقدار لازم
روغن : به مقدار لازم

دستور تهیه کلم پلو,طرز تهیه کلم پلو شیرازی خوشمزه,نکات پختن کلم پلو,kalam polo

طرز تهیه کلم پلو,کلم پلو با مرغ,کلم پلو تهرانی,طرز تهیه کلم پلو بدون گوشت

طرز تهیه کلم پلو شیرازی

۱- ابتدا کلم ها را خوب بشویید و کاملا ریز خرد کنید و داخل مقداری آب بگذارید نیم ساعت خیس بخورد.
۲- بعد از خیس خوردن کلم ها ، وقتی آب آن ها رفت ، به همراه یک لیوان آب داخل قابلمه ریخته و بگذارید حدود نیم ساعت پخته و آبش کشیده شود.
۳- حالا سراغ پیاز رفته و یک عدد پیاز خرد شده را در روغن تفت دهید تا طلایی شود ، سپس کلم ها را به پیاز داغ افزوده و تفت دهید.
۴- نوبت اضافه کردن سبزی ها است، سبزی را که از قبل شسته و ساطوری خرد کرده اید را به کلم ها افزوده و تفت دهید تا کمی سرخ شوند و آب آن کشیده شود.
۵- سپس زردچوبه، زعفران و نمک و فلفل و مقداری آبلیمو به مواد کلم پلو اضافه کنید و بعد از کمی تفت دادن از روی حرارت بردارید.
۶- حالا می خواهیم کوفته قلقلی درست کنیم، یک عدد پیاز باقی مانده را رنده کرده و به گوشت چرخ کرده اضافه کنید. سپس آرد نخودچی ، نمک ، فلفل و زردچوبه را به آن افزوده و ورز دهید.
۷- گوشت خوب ورز داده را به صورت کوفته قلقلی های کوچک درآورده و در روغن داغ سرخ کنید.
۸- بعد از آماده شدن کوفته ها، برنج از قبل خیس خورده را آبکش کرده و کف قابلمه مقداری روغن بریزید ، ته دیگ دلخواه خود را ته قابلمه قرار داده و بعد یک لایه برنج ، یک لایه مایه کلم پلو و یه لایه کوفته قلقلی بگذارید و این کار را تکرار کنید. آخرین لایه برنج باشد.
۹- سپس در قابلمه را گذاشته و حرارت را ابتدا زیاد و سپس کم کنید و بگذارید کلم پلو دم بکشد.

طرز تهیه کلم پلو شیرازی و تهرانی خوشمزه با گوشت چرخ کرده و مرغ و سویا

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۶ ، ۱۳:۱۳
رویا الف
پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۶، ۰۶:۰۱ ب.ظ

طرز تهیه شیر کاکائو غلیظ و مجلسی برای نذری

طرز تهیه شیر کاکائو , طرز تهیه شیر کاکائو نذری,طرز تهیه شیر کاکائو غلیظ
آموزش مرحله به مرحله تهیه نوشیدنی ها و طرز تهیه شیر کاکائو داغ و مجلسی

مواد لازم شیر کاکائو برای یک نفر

شیر : ۱ لیوان
پودر کاکائو : ۱ قاشق مربا خوری
شکر : ۱ قاشق مرباخوری

شیر کاکائو خانگی,دستور تهیه شیر کاکائو,نکات درست کردن شیر کاکائو نذری

مواد لازم شیر کاکائو نذری

نسبت بالا را به تعداد افراد افزایش دهید ، مثلا برای ۵۰ نفر :
شیر : ۵۰ لیوان
پودر کاکائو : ۵۰ قاشق مرباخوری
شکر : ۵۰ قاشق مرباخوری

قهوه اسپرسو,طرز تهیه قهوه اسپرسو,آموزش تصویری تهیه قهوه اسپرسو

شیر کاکائو, طرز تهیه شیر کاکائو مجلسی,طرز تهیه شیر کاکائو به مقدار زیاد

طرز تهیه شیر کاکائو

۱- ابتدا پودر کاکائو و شکر را با هم مخلوط کرده و سپس مقداری شیر به آن اضافه کنید. مقدار شیر تا حدی باشد که شکر در شیر حل شود.
۲- مخلوط را کاملا هم بزنید. سپس روی شعله گاز قرار داده و آرام آرام هم بزنید تا کاکائو نیز در شیر کاملا حل شود.
۳- بعد از یکدست شدن شیر کاکائو ، شعله را خاموش کنید. دقت کنید اصلا نباید گلوله گلوله باشد. چند ثانیه منتظر بمانید تا شیر کاکائو کمی سرد شود، سپس بقیه شیر را به آن اضافه کنید و هم بزنید.

شربت زعفران , طرز تهیه شربت زعفران , طرز تهیه شربت زعفران نذری

طرز تهیه شیر کاکائو خوشمزه,مواد لازم برای شیر کاکائو,شیر کاکائوی نذری و هیئتی
آموزش مرحله به مرحله تهیه نوشیدنی ها و طرز تهیه شیر کاکائو غلیظ نذری

فوت و فن درست کردن شیر کاکائو
نکته ۱: با توجه به ذائقه خود به شیرینی و تلخی شیر کاکائو می توانید نسبت شکر را کاهش یا افزایش دهید.
نکته ۲: مرغوب بودن پودر کاکائو در کیفیت شیر کاکائو بسیار اهمیت دارد ، پودر کاکائو قهوه‌ای تیره مایل به قهوه‌ای سوخته است و بهتر است از جای معتبر تهیه شود.
نکته ۳: شیر کاکائو نیز مانند شربت زعفران از جمله نوشیدنی های محبوب ایام عزاداری و نذری می باشد.

شیر کاکائو خانگی,دستور تهیه شیر کاکائو,نکات درست کردن شیر کاکائو نذری

طرز تهیه شیر کاکائو غلیظ و خوشمزه و داغ مجلسی و نذری

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ شهریور ۹۶ ، ۱۸:۰۱
رویا الف
پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۶، ۰۳:۳۴ ب.ظ

طرز تهیه عدس پلو نذری و مجلسی

طرز تهیه عدس پلو,عکس پلو نذری,طرز تهیه عدس پلو ساده,عدس پلو با مرغ
آموزش مرحله به مرحله آشپزی و طرز تهیه عدس پلو نذری

مواد لازم عدس پلو

گوشت چرخ کرده : ۱ کیلو
برنج : ۴ پیمانه
کشمش پلویی : ۱ پیمانه
تخم مرغ : ۱ عدد
پیاز : ۲ عدد
عدس : ۲ پیمانه
نمک و فلفل و زعفران : به مقدار لازم
خلال پسته : نصف پیمانه
خلال بادام : نصف پیمانه
دارچین : به مقدار لازم
کره : ۱۲۰ گرم

*این مقدار مواد برای ۵ نفر کافی می باشد.

دستور تهیه عدس پلو,عدس پلو با گوشت چرخ کرده,عدس پلو با کوفته قلقلی

عدس پلو مجلسی,عدس پلو با سویا,طرز تهیه عدس پلو بدون گوشت,ادویه عدس پلو

طرز تهیه عدس پلو

۱- ابتدا از قبل برنج را خیس کنید ، عدس ها را پاک کنید و بشویید و با مقداری آب و نمک بپزید.سپس آبکش کرده و بگذارید آبش برود.
۲- پیاز را رنده کنید و با گوشت چرخ کرده مخلوط کنید ، سپس تخم مرغ و زردچوبه را به آن افزوده و خوب ورز دهید تا چسبناک شود.
۳- حالا مواد را به صورت کوفته قلقلی های کوچک درآورده و در روغن داغ سرخ کنید.
۴- در این مدت برنج را آبکش کرده و مقداری آب سرد روی آن بریزید.
۵- بعد از آماده شدن کوفته قلقلی ها ، مقداری آب روغن کف قابلمه بریزید، سپس یک لایه برنج ، یک لایه عدس ، یک لایه کوفته و یک لایه مخلوط کشمش ، ادویه پلویی ، دارچین و زعفران آب کرده بریزید و این کار را تکرار کنید.
۶- سپس در قابلمه را بگذارید ، حرارت را زیاد کنید و بعد از ۵ دقیقه شعله را کمک کرده و بگذارید تا عدس پلو دم بکشد.
۷- برای تزئین عدس پلو می توانید در هنگام سرو ، روی آن را با خلال پسته و بادام به شکل دلخواه تزئین نمایید./ یمونا

طرز تهیه چلو گوشت,چلو گوشت نذری,طرز تهیه چلو گردن,چلو گوشت با گوشت گوساله

عدس پلو نذری

عدس پلو از غذاهای محبوب نذری است که در ایام محرم و مناسبت های مختلف سرو می شود. برای تهیه عدس پلو برای ۲۰۰ نفر نسبت مواد را به صورت زیر تهیه کنید:
برنج : ۲۵ کیلو >> عدس ایرانی : ۱۵ کیلو >> کشمش : ۴ کیلو >> گوشت چرخ کرده : ۶ کیلو >> پیاز داغ آماده : ۱/۵ کیلو >> روغن جامد : ۵ کیلو >> زعفران و دارچین و ادویه : به مقدار لازم >>mamisite.com

پیراشکی گوشت , طرز تهیه پیراشکی مرغ , پیراشکی در فر , طرز تهیه پیراشکی خوشمزه

طرز تهیه عدس پلو مجلسی با مرغ,عدس پلو با سویا,طرز تهیه عدس پلو بدون گوشت,عدس پلو برای تعداد زیاد
آموزش مرحله به مرحله آشپزی و طرز تهیه عدس پلو با گوشت چرخ کرده

عدس پلو با سویا

اگر تمایل دارید عدس پلو بدون گوشت و با سویا تهیه کنید مراحل زیر را انجام دهید:
۱- ابتدا نصف پیمانه سویا را داخل آب گرم بریزید تا حدود ۳۰ دقیقه خیس بخورد، سپس آن را به مدت ۵ دقیقه جوشانده و آبکش کنید.
۲- پیاز خرد شده را در روغن تفت دهید، سویا را به پیاز داغ افزوده و تفت دهید تا کمی سرخ شود. سپس نمک و فلفل و زردچوبه را به آن اضافه کنید.
۳- عدس را که از قبل در آب جوش پخته اید به سویا افزوده و تفت دهید ، در آخر هم ادویه پلویی را اضافه کنید.
۴- بعد از آبکش کردن برنج ، مقداری از برنج را با زعفران مخلوط کنید، برنج ، مایه عدس پلو و برنج زعفرانی را به به صورت لای به لای در قابلمه بریزید و دم کنید.

طرز تهیه لوبیا پلو,لوبیا پلو مجلسی,لوبیا پلو با گوشت تکه ای,لوبیا پلو نذری

عدس پلو با مرغ

می توان به جای سویا یا گوشت چرخ کرده از سینه مرغ استفاده کرد ، در اینصورت باید سینه مرغ را جداگانه آب پز کنید و پس از ریش ریش کردن در پیاز داغ تفت دهید، بقیه مراحل مشابه قبل می باشد.

دستور تهیه عدس پلو,عدس پلو با گوشت چرخ کرده,uns \g,

طرز تهیه عدس پلو نذری و مجلسی با گوشت چرخ کرده ، مرغ و سویا

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ شهریور ۹۶ ، ۱۵:۳۴
رویا الف
پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۴۶ ق.ظ

آموزش و طرز تهیه چلو گوشت مجلسی و رستورانی

طرز تهیه چلو گوشت,چلو گوشت مجلسی,چلو گوشت نذری
آموزش مرحله به مرحله آشپزی و طرز تهیه چلو گوشت مجلسی خوشمزه

مواد لازم چلو گوشت

گوشت گردن : ۱ عدد (گوسفند یا گوساله)
رب گوجه فرنگی : ۲ قاشق غذاخوری
پیاز : ۲ عدد
آب لیمو تازه : ۱ قاشق غذاخوری
نمک ، فلفل ، زعفران ، دارچین ، برگ بو : به مقدار لازم

چلو گوشت,تزیین چلو گوشت,چلو گوشت با گوشت گوسفندی,چلوگوشت

طرز تهیه چلو گوشت رستورانی,چلو گوشت محرم,طرز تهیه چلو گوشت مجلسی

طرز تهیه چلو گوشت

۱- ابتدا پیازهای نگینی خرد شده را داخل روغن داغ در قابلمه ریخته و تفت دهید تا کمی طلایی و نرم شود.
۲- سپس گوشت را به پیاز افزوده و مقداری نمک و فلفل و ادویه به آن بپاشید و کمی تفت دهید تا گوشت رنگش تغییر کند.
۳- حالا رب گوجه را به گوشت افزوده و باز هم تفت دهید، سپس مقداری آب به قابلمه اضافه کرده و شعله گاز را روی متوسط قرار دهید.
۴- در حین پختن گوشت ، ۳ حبه سیر ، برگ بو ، مقداری دارچین نیز به گوشت اضافه کنید. سپس بگذارید حدود ۳ ساعت گوشت بپزد.
۵- اگر در طول پخت ، آب گوشت کشیده شد می توانید مقداری آب جوش به آن اضافه کنید و منتظر بمانید تا گوشت خوب مغز پخت شود.
۶- در لحظات آخر پخت گوشت مقداری زعفران و نمک به آن اضافه کنید. بعد از پختن گوشت و در حالیکه ۱ پیمانه آبگوشت در آن هست آن را از روی شعله بردارید.
۷- چلو گوشت شما آماده است ، می توانید آن را با برنج یا باقالی پلو میل کنید.

طرز تهیه باقالی پلو با گوشت,باقالی پلو با ماهی,باقالی پلو با مرغ

طرز تهیه چلو گوشت با گوشت گوساله,طرز تهیه چلو گردن,چلو گوشت ساده
آموزش مرحله به مرحله آشپزی و طرز تهیه چلو گوشت نذری و رستورانی

فوت و فن پختن چلو گوشت
نکته ۱ : چلو گوشت از جمله غذاهای معروف و خوش خوراک ایرانی است که در مراسم مختلف از جمله عروسی ها و نذری ماه محرم سرو می شود. البته به عنوان نذری مانند قیمه و عدس پلو و قورمه سبزی مشهور نمی باشد اما نسبتا پرطرفدار است.
نکته ۲: دقت کنید مقدار دارچین را خیلی زیاد استفاده نکنید زیرا طعم حلیم می گیرد.
نکته ۳: مقدار آبگوشت باقی مانده را می توانید به همراه غذا سرو کنید.
نکته ۴: این مقدار مواد حدودا برای ۴ نفر کافیست ، برای تعداد بیشتر و نذری، نسبت آن را به نسبت افراد افزایش دهید.
نکته ۵: در میان انواع چلو گوشت ، چلو گوشت پسران کریم بسیار مشهور است.

طرز تهیه باقالی پلو با گوشت,باقالی پلو با ماهی,باقالی پلو با مرغ

طرز تهیه چلو گوشت مجلسی نذری و رستورانی با گوشت گوساله و گوسفند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ شهریور ۹۶ ، ۱۱:۴۶
رویا الف
چهارشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۶، ۰۴:۲۳ ب.ظ

دستور تهیه آش انار گیلانی با عدس و گوشت و بدون گوشت

طرز تهیه آش انار,طرز تهیه آش انار گیلانی,آش انار شمالی
آموزش مرحله به مرحله آشپزی و طرز تهیه آش انار مجلسی

مواد لازم آش انار

گوشت : نیم کیلو (چرخ کرده)
برنج : ۱ پیمانه
سبزی آش : ۱ کیلو
پیاز داغ : ۴ قاشق سوپخوری
لپه : نصف پیمانه
انار : ۲ کیلو
گلپر : ۲ قاشق سوپخوری
روغن : ۳ قاشق سوپخوری
نمک و فلفل : به مقدار لازم

* می توانید به جای انار از نصف پیمانه رب انار استفاده کنید.

دستور تهیه آش انار,طرز تهیه اش انار,آش انار با رب انار

آش انار,طرز تهیه آش انار با عدس,آش انار بدون گوشت

طرز تهیه آش انار

۱- ابتدا به اندازه ۵ لیوان آب داخل قابلمه ریخته و روی شعله بگذارید ، لپه و پیاز داغ و مقداری نمک و فلفل را داخل قابلمه بریزید و بگذارید لپه مقداری بپزد.
۲- برنج از قبل شسته شده را داخل قابلمه بریزید و بگذارید برنج خوب بپزد.
۳- حالا ۲ پیاز را رنده کنید و با گوشت چرخ کرده مخلوط کنید، مقداری نمک و فلفل به آن افزوده و ۱ استکان برنج پخته هم اضافه کنید، مواد را ورز داده و به صورت کوفته درست کنید.
۴- سپس کوفته ها را داخل آش ریخته و سبزی آش خرد شده را به آن اضافه کنید. بگذارید آش بجوشد و لعاب بندازد. در همین حین آب انارها را بگیرید.
۵- آب انار را داخل آش ریخته و در پایان کار گلپر را به آش انار اضافه کنید.
۶- آش انار را داخل ظروف ریخته و با مقداری نعناع داغ و دانه های انار تزیین کنید.

طرز تهیه آش جو,آش جو مجلسی,طرز تهیه آش جو پرک,آش جو با سیرابی

آش انار گیلانی شمالی

مواد لازم

برنج : ۲۵۰ گرم
لپه : ۱۵۰ گرم
پیاز : ۳ عدد
چغندر : نیم کیلو
نعنا : ۲۵۰ گرم (سبزی خشک نشده)
نعنا : ۱ قاشق سوپخوری (خشک)
رب انار : ۱۰۰ گرم
روغن : ۱۰۰ گرم
زردچوبه : ۲ قاشق مرباخوری
آب : ۸ پیمانه
نمک و فلفل سیاه : به میزان لازم

طرز تهیه آش جو,آش جو مجلسی,طرز تهیه آش جو پرک,آش جو با سیرابی

طرز تهیه آش انار با گوشت,آش انار خوشمزه مجلسی,طرز تهیه آش با انار
آموزش مرحله به مرحله آشپزی و طرز تهیه آش انار گیلانی

طرز تهیه آش انار شمالی

۱٫ ابتدا لپه را بشویید و آن را به همراه آب روی حرارت قرار دهید تا بجوشد و پس از آن اجازه دهید با حرارت ملایم خوب بپزد.
۲٫ چغندرها را پس از شستن و پوست گرفتن به اندازه دلخواه خرد کنید و داخل ظرفی آبپز کنید.
۳٫ در ظرفی پیازها را کمی درشت تر از حد معمول خرد کنید و با روغن خوب سرخ کنید.و نیمی از آن را بردارید و به بقیه آن رب نار و زردچوبه و نمک را اضافه کنید و کمی تفت دهید سپس برنج و نعنا و فلفل را به آن اضافه کرده و مقداری تفت دهید و آن را به لپه نیم پز اضافه کنید.پس از مدتی که آش تقریبا پخته شد چغندر ها را از آبکش رد کنید و آنها را به آش اضافه کنید و اجازه دهید مواد با هم بجوشند .سپس آنها را برای سرو آماده کنید.

طرز تهیه آش جو,آش جو مجلسی,طرز تهیه آش جو پرک,آش جو با سیرابی

طرز تهیه آش انار گیلانی شمالی خوشمزه با گوشت و بدون گوشت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ شهریور ۹۶ ، ۱۶:۲۳
رویا الف
چهارشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۶، ۰۴:۱۵ ب.ظ

فال روز پنجشنبه 30 شهریور 96

فال روزانه,فال امروز,فال فردا,فال روز,daily omen

فال روزانه و هر روز خود را در رویونیز مطالعه کنید. امیدواریم از خواندن فال امروز خود لذت ببرید. با ما همراه باشید.

فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه,طالع بینی روزانه,سایت فال روزانه,فال روزانه 2

فال روزانه فروردین

امروز هیچ اشکالی ندارد اگر روزتان را با کمی تنبلی شروع کرده و بیشتر بخوابید و هر چقدر دلتان می خواهد در تختخوابتان بمانید؛ اما بعد ازظهر کارهای بسیاری برای انجام دادن خواهید داشت و چه دلتان بخواهد و چه نخواهد از شما انتظار می رود که در انجام برخی کارها مشارکت و همکاری کنید. شما در حال حاضر آمادگی لازم برای نزدیکی بیشتر در رابطه عاطفیتان را دارید، ولی اگر طرف مقابلتان بخواهد خودش را ناگهان بیش از اندازه به شما نزدیک کند تمایل شدیدی به فرار کردن از او پیدا خواهید کرد. در واقع نگران آن هستید که آسیبی به شما وارد شود، ولی این را نیز باید در نظر بگیرید که اگر در گذشته اتفاق ناخوشایندی برایتان افتاده است قرار نیست آن اتفاق همیشه تکرار شود.

دوست فروردینی ، کاردان باشید
از آنجا که هوش انسان خاصیت تکاملی دارد (نئوکورتکس های مغز بی دلیل پرورش نیافته اند) افراد باهوش در استفاده مناسب از محیط اطرافشان برای رسیدن به هدف خود در زندگی، سازگارتر و خلاق ترند.

فال روزانه,طالع بینی روزانه,سایت فال روزانه,فال روزانه 2

فال روزانه اردیبهشت

شاید امروز برای شما با آرامش شروع شود و هرچقدر دلتان بخواهد تنبلی کنید، اما بعدازظهر ناگهان صداهای مختلفی که ذهنتان را پر کرده اند همچون کندویی پر از زنبور خواهند بود. تفکراتی که در آرامش صبح داشته اید ذهنتان را با ایده هایی جدید پر کرده اند که فکر نقشه کشیدن برای آنها و عملی کردنشان شما را هیجان زده و بیقرار کرده است و دلتان می خواهد افکارتان را با یک نفر در میان بگذارید. به دست آوردن حمایت دیگران برایتان کار چندان ساده ای نخواهد بود، ولی تا زمانی که تلاش خودتان را نکنید نخواهید فهمید که چه چیزی به دست خواهید آورد. حتی اگر خودتان فکر کنید که آنها حاضر نخواهند شد به خاطر شما قدمی بردارند، کمی ریسک کردن به نفعتان تمام خواهد شد.

اردیبهشتی دوست داشتنی ، از اشتباهات گذشته خود درس بگیرید.
انسان ها از اولین تا آخرین گام در زندگی خود، همه چیز را با آزمون و خطا یاد گرفته اند. همه ما در زندگی اشتباهاتی داشته ایم تا از آنها درس گرفته و تجربه کسب کنیم. افراد باهوش نیز از اشتباهات خود درس می گیرند. با این همه اگر شما نتوانید با واقعیت ها رو به رو شده و قضاوت منصفانه ای از خود داشته باشید، نمی توانید پیشرفت کرده و کارهای بعدی تان را بهتر انجام دهید.

فال روزانه,طالع بینی روزانه,سایت فال روزانه,فال روزانه 2

فال روزانه خرداد

امروز دیگران نسبت به افکار و نظرات خودشان تعصب بیشتری نشان می دهند و ممکن است به همین دلیل بحث هایی پیش بیایند که شما ترجیح می دهید خودتان را از آنها کنار بکشید. اما این معضل اگر شما هم نظر خودتان را بگویید و در بحث شرکت کنید خیلی راحتتر حل خواهد شد. تمام موجودات زنده از استعدادها و توانایی های شما بهره می برند. نگهداری و توجه به دیگران همیشه بخشی از وجود شما بوده است و امروز نیز همینطور خواهد بود. ولی گاهی بیش از آن که به خودتان اهمیت دهید دیگران را غرق در توجه می کنید و این به نفع هیچ کس نخواهد بود. اگر زمان بیشتری برای خودتان و رسیدگی به نیازهایتان بگذارید متوجه خواهید شد که بیشتر می توانید هوای دیگران را نیز داشته باشید.

خردادی عزیز ، تصمیمات هوشمندانه اتخاذ کنید.
افراد باهوش به خوبی می دانند هر کاری انجام دهند، عواقبی در پی دارد و هر تصمیمی که در هر لحظه از زندگی خود می گیرند، باید نتایج ثمر بخشی برای کسب و کارشان داشته باشد. به عبارت دیگر چند تماس تلفنی هوشمندانه نمی تواند از شما یک فرد خارق العاده در انجام امور بسازد؛ بلکه توانایی اتخاذ تصمیم های درست و هوشمندانه، به داشتن نظم و تمرکز دائمی نیاز دارد.

فال روزانه,طالع بینی روزانه,سایت فال روزانه,فال روزانه 2

فال روزانه تیر

امروز انرژی بسیار زیادی در وجود خود احساس می کنید و همین موضوع باعث می شود که دیگران به شدت به سویتان جذب شوند؛ اما به نفعتان است که از این وضعیت سوء استفاده نکنید و پایتان را از حد خودتان فراتر نگذارید. هرکسی برای خودش حد و حدودی تعریف می کند که اگر زیر پا گذاشته شوند طرف مقابلشان هر کس که باشد برایشان فرقی ندارد و آزرده می شوند. اگر احترامی که انتظارش را دارید از کسی که دوست دارید دریافت نکنید دچار دلخوری و ناراحتی خواهید شد. شما کار درستی انجام می دهید که خودتان را لایق احترام می دانید، ولی امروز انتظارتان کمی بیش از اندازه است و فکر می کنید به اندازه لیاقتتان به شما احترام گذاشته نشده است.

تیر ماهی باهوش، استدلال کنید
“تا زمانی که زنده ام، محال است که چنین اتفاقی برایم رخ دهد”. بعضی از مردم حتی وقتی که با شواهد انکار ناپذیر در رد تفکرات نادرست شان روبرو می شوند هم چنان در برابر آن مقاومت می کنند که گویی تمام زندگی شان به آن وابسته است. به یاد داشته باشید بدون داشتن تفکر انتقادی، استدلال منطقی، دلیل و روش علمی، انسان ها در تاریکی جهل خود باقی خواهند ماند.

فال روزانه,طالع بینی روزانه,سایت فال روزانه,فال روزانه 2

فال روزانه مرداد

وقت آن رسیده که دست از تنبلی برداشته و تکانی به خودتان بدهید. شما ایده هایی فوق العاده برای آینده دارید و تمام اطلاعات لازم و مرتبط با آنها را نیز در اختیار دارید. تنها کاری که اکنون باید انجام دهید این است که دست به کار شوید و پایتان را از دنیای کوچکی که برای خودتان ساخته اید فراتر بگذارید. اجازه ندهید که ناراحت شدن از دست یکی از دوستان یا اطرافیانتان شما را در لاک خودتان فرو برود و باعث دلخوری و ناراحتی شما شود. خودتان را از دیگران فقط به خاطر این که فکر می کنید همه چیز بین شما مشترک نیست جدا نکنید. احساسات خود را از دیگران مخفی نکنید، فاصله گرفتن از دیگران نتایج مطلوبی برای شما به همراه نخواهد داشت.

مردادی عاشق، جواب همه چیز را نمی دانند
یک جمله قدیمی می گوید، «افرادی که ادعّا می کنند جواب همه چیز را می دانند، آنها که بیشتر اهل عمل هستند را به دردسر می اندازند» شاید در ابتدا خنده دار به نظر برسد اما اگر جدی به آن نگاه کنید، واقعاً آزار دهنده است. افراد باهوش برای نشان دادن استعداد خود به دیگران وانمود نمی کنند که همه چیز را می دانند، و در عوض به اندازه کافی باهوش هستند که بدانند چه چیزهایی نمی دانند.

فال روزانه,طالع بینی روزانه,سایت فال روزانه,فال روزانه 2

فال روزانه شهریور

امروز صبح شاید کمی احساس بی حوصلگی کنید و دلتان نخواهد هیچ کاری انجام دهید، اما تا بعدازظهر انرژیتان سر جایش باز خواهد گشت و آماده اید تا به دنبال انجام کارهایی که در انتظارتان هستند بروید. اگر احساس ناراحتی می کنید و یا دلتان گرفته است در خانه ننشینید. بیرون بروید و قدم بزنید و هوای تازه را تنفس کنید. این قدم های کوچک به شما کمک خواهند کرد تا از فکر کردن به چیزهای منفی و ناخوشایند نجات پیدا کنید. فکر کردن به زندگی و برنامه هایتان کار خیلی خوبی است، ولی امروز سعی کنید خیلی در فکر فرو نروید تا در دام افکار منفی نیفتید. عاقلانه ترین کار این است که امروز تحت هیچ شرایطی غیبت نکنید تا بعدا دچار خشم کسی نشوید

شهریوری خاص ، با افراد نخبه در ارتباط باشید.
هیچ کس به تنهایی کامل نیست. شاید یک فرد باهوش باشد اما همواره چند عقل بهتر از یک عقل است و تیم ها عملکرد بهتری نسبت به افراد دارند. شاید استیو جابز مدیر عامل فقید اپل کمی دمدمی مزاج بود اما به خوبی می دانست که باید ۸ تا ۹ نفر از باهوش ترین افراد شرکت در تیم رهبری اش حضور داشته باشند و به آنها نیز یادآور می شد که همین کار را در تیم های خود انجام دهند. این کار بسیار هوشمندانه است.

فال روزانه,طالع بینی روزانه,سایت فال روزانه,فال روزانه 2

فال روزانه مهر

امروز هر چه بیشتر می گذرد انرژی بیشتری در وجود خودتان احساس می کنید و دلتان می خواهد دست به کار شده و اهداف و رویاهایی که در سر دارید را عملی کنید. اما تا بخواهید به این مرحله برسید شب شده است و مجبور خواهید بود این همه انرژی و انگیزه را برای روز شنبه و آغاز هفته همراه با شور و هیجان بیشتر حفظ کنید. اکنون زمانی بسیار مهم فرا رسیده است که باید تصمیم بگیرید پول هایتان را چطور خرج و یا پس انداز کنید. ولی این انتخاب تنها به مسائل و مشکلات مادی برنمی گردد و بیشتر با اعتماد به نفس شما در ارتباط است. اگر توانایی ها و مهارت های خودتان را شناخته و قدرشان را بدانید تواناییتان در کسب درآمد بیشتر و بیشتر خواهد شد.

مهری پر مهر و محبت ، از نقاط ضعف خود به شکلی مفید بهره بگیرید.
لوب پیشانی به قسمتی از مغز گفته می شود که در مهارت های شناختی و مهم انسان مانند حافظه، زبان، قضاوت، رفتارهای جنسی و… نقش دارد. هر میزان که لوب پیشانی رشد کند، انسان ها نیز حداقل یک نقطه کور احساسی پیدا می کنند که همواره با آنهاست. گاهی اوقات همین نقاط کور است کهآنها را به افرادی نخبه تبدیل می کند. در واقع، در این افراد، یک نقطه ضعف به عاملی برای رشد افراد بدل می شود.

فال روزانه,طالع بینی روزانه,سایت فال روزانه,فال روزانه 2

فال روزانه آبان

طی چند هفته گذشته تصمیم گیری برای شما کار بسیار دشواری بوده است و رفتارهای دیگران نیز به نظرتان بی ثبات و تردید برانگیز بوده است، اما امروز ناگهان اوضاع دوباره به حالت عادی بازخواهد گشت و همه چیز دوباره تحت کنترلتان درخواهد آمد و می توانید دوباره دست به کار شوید. امروز اگر نیاز به مواجه شدن با ترس های قدیمیتان دارید، به جای آن که در خلوت و انزوا زجر بکشید از دوستان و خانواده تان بخواهید که در کنارتان باشند و از کمک های آنها بهره بگیرید، مطمئن باشید که آنها از این که در هنگام مشکلات و گرفتاری ها در کنارتان باشند لذت خواهند برد. سعی کنید بعدازظهر را به انجام کارهایی که باعث آرامش بیشترتان می شوند بگذرانید.

آبانی متفاوت ، بیشتر از درآمدتان خرج نکنید.
بدون شک همه شما در جوانی، خودتان را برای بدست آوردن چیزی به آب و آتش زده اید؛ اما زمانی که به چیزی رسیدید، دیگر نمی خواهید آن را از دست بدهید. به یاد داشته باشید اصلاً نباید چیز هایی را که با زحمت بدست آورده اید، با ولخرجی تباه کنید.

فال روزانه,طالع بینی روزانه,سایت فال روزانه,فال روزانه 2

فال روزانه آذر

امروز صبح آنقدر بی تحرک و تنبل هستید که حرص اطرافیانتان را در می آورید؛ اما به آنها بگویید کمی صبور باشند، تا غروب خورشید آنچنان پرانرژی خواهید بود که نمی توانید یک جا بیکار بنشینید و حتی شب هم خیلی دیر خوابتان خواهد برد. اگر امروز کسی سراغتان را نگرفت فکر نکنید که دوستانتان شما را کنار گذاشته اند؛ شما اطلاعات کافی را در دست ندارید، پس زود قضاوت نکنید. درواقع شما در حال حاضر آنقدر حساس شده اید که بی هیچ دلیلی از کاه کوه می سازید و برداشت های اشتباهی از حرف ها و رفتارهای دیگران دارید. کاری نکنید که باعث شود راهی برای برگشت نداشته باشید، بدون سرزنش کردن دیگران افکارتان را با آنها در میان بگذارید.

آذر ماهی تو دل برو ، دمدمی مزاج نباشید
ما در عصری زندگی می کنیم که مدها، باورها و خرافات، بیداد می کند. صادقانه بگوییم هیچ فیلمی به اندازه ایندوکراسی (ساخته میک جاج)، حماقت یک جامعه را با این دقت به تصویر نکشیده بود. درمورد این اثر گفته شده، فیلمی که واقعاً کمدی بود اما به یک مستند تبدیل شد.

فال روزانه,طالع بینی روزانه,سایت فال روزانه,فال روزانه 2

فال روزانه دی

امروز بعدازظهر ممکن است درگیری هایی بین شما و دوستانتان و یا اعضای خانواده پیش بیاید که نباید نگران آنها باشید. در واقع مشکل از اینجاست که غروب های روز تعطیل کمی کسل کننده هستند و همین می تواند عاملی باشد که حال و هوای اطرافیانتانرا کمی به هم ریخته است. شما سخت نگیرید و تا جای ممکن کوتاه بیایید، تا فردا صبح همه چیز به حالت عادی باز خواهد گشت. متاسفانه امروز آنقدر برنامه تان شلوغ و فشرده است که جایی برای انجام کارهایی که خودتان دلتان می خواهد باقی نخواهد ماند. با این حال باید خونسردی خودتان را حفظ کرده و با تمرکز و حضور ذهن به کارهایی که در برنامه تان هستند رسیدگی کنید.

دی ماهی باوقار ، خالی کردن ذهن برای یک خواب شبانگاهی خوب در نظر بسیاری از افراد موفق نقشی کلیدی دارد. آنها اغلب از این زمان برای نوشتن لیستی از کارهای انجام نشده خود استفاده می کنند و به این ترتیب از ورود افکار مزاحم به ذهنشان در زمان شب خودداری می کنند.

فال روزانه,طالع بینی روزانه,سایت فال روزانه,فال روزانه 2

فال روزانه بهمن

بالاخره ابهاماتی که در مورد برخی مسائل وجود داشتند و ذهنتان را درگیر کرده بودند امروز برطرف خواهند شد و با واقعیت ها روبرو خواهید شد، شاید برخی از چیزهایی که می فهمید چندان باب میلتان نباشند اما همیشه دانستن بهتر از ندانستن است. دلسرد کردن دیگران به هیچ عنوان کار خوبی نیست، حتی اگر بخواهید نشان دهید که کار آنها را تأیید نمی کنید بهتر است از روش دیگری استفاده کنید. اگر از عواقب کار آنها وحشت دارید، دریغ کردن حمایتتان کمک چندان زیادی به جلوگیری از اشتباهات طرف مقابل نخواهد کرد. به جای سرزنش کردن آنها و کنار کشیدن خودتان با آنها به گفتگو بنشینید و در مورد نگرانی هایتان صحبت کنید.

بهمن ماهی همیشه دلسوز ، بیشتر از درآمدتان خرج نکنید.
بدون شک همه شما در جوانی، خودتان را برای بدست آوردن چیزی به آب و آتش زده اید؛ اما زمانی که به چیزی رسیدید، دیگر نمی خواهید آن را از دست بدهید. به یاد داشته باشید اصلاً نباید چیز هایی را که با زحمت بدست آورده اید، با ولخرجی تباه کنید.

فال روزانه,طالع بینی روزانه,سایت فال روزانه,فال روزانه 2

فال روزانه اسفند

امروز آغازگر دوره جدیدی برای شما خواهد بود. شما باید در این مدت ایده هایی که این اواخر به سرتان زده اند را جمع بندی کرده و برای آنها برنامه های لازم را ریخته و سپس آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید. اکنون بهترین و درست ترین زمان ممکن برای دست به کار شدن و عملی کردن این ایده هاست.امروز اصلا احساس خوبی ندارید و حس می کنید که انگار از همه چیز خط زده شده اید. با وجود این که در مقابل این وضعیت در ابتدا ممکن است خودتان را عقب بکشید، بهترین راه برای تبدیل کردن یک وضعیت ناخوشایند به موقعیتی دلچسب رها کردن کنترل اوضاع است.اگر کمی مدیریت امور را به دیگران بسپارید احساس خیلی بهتری نسبت به خودتان و دیگران خواهید داشت.

اسفندی عزیز دُردانه ، همیشه هم موفق نیستید
هنگامی که حرف از موفقیت در کسب و کار مطرح می شود، داشتن هوش یک شرط لازم است نه کافی! به یا داشته باشید برای شروع و مدیریت یک کسب و کار موفق، باید در همه حال و همیشه باهوش بود اما شاید این هوش هم برای پیروزی شما کافی نباشد.

فال روزانه,طالع بینی روزانه,سایت فال روزانه,فال روزانه 2

فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۳۰ شهریور ۹۶ و طالع بینی پنجشنبه ۳۰ شهریور daily horoscope

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ شهریور ۹۶ ، ۱۶:۱۵
رویا الف
چهارشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۶، ۰۲:۲۱ ب.ظ

طرز تهیه آش جو مجلسی با قلم و سیرابی

آش جو,طرز تهیه آش جو,آش جو با سیرابی,آش جو با قلم,آش جوپرک
آموزش مرحله به مرحله آشپزی و طرز تهیه آش جو خوشمزه و مجلسی

مواد لازم آش جو

جو : ۴ قاشق غذاخوری
عدس: ۲ قاشق غذاخوری
ماش: ۲ قاشق غذاخوری
لوبیا قرمز یا سفید یا چیتی : ۲ قاشق غذاخوری
نخود : ۲ قاشق غذاخوری
جوپرک: ۸ قاشق غذاخوری
سبزی آش : ۳۰۰ گرم (پاک کرده)
نعنا : ۲ قاشق غذاخوری
آرد برنج : ۲ قاشق غذاخوری
کشک : ۱ لیوان
پیاز : ۲ عدد
روغن : ۱ فنجان
* با این مقدار مواد می توانید به تعداد ۱۵ کاسه ماست خوری آش جو تهیه کنید.

دستور تهیه آش جو,آش جو مجلسی,طرز تهیه آش جو با قلم و سیرابی

آش جو,طرز تهیه آش جو,آش جو با سیرابی,آش جو با قلم,طرز تهیه آش جو پرک

طرز تهیه آش جو

۱- ابتدا حبوبات عدس ، ماش ، لوبیا ، بلغور جو و جو را به همراه نمک و فلفل و زردچوبه داخل قابلمه بریزید تا حدود ۶ ساعت در آب بجوشد و لعاب بیندازد.
۲- سپس جوپرک را به مواد افزوده و بگذارید ۲ ساعت دیگر نیز بپزد. حالا آرد برنج را داخل ظرفی ریخته و به آن آب سرد اضافه کنید و هم بزنید، سپس آرام آرام آن را به آش جو اضافه کنید.
۳- سبزی آش را که از قبل خرد کرده اید را به آش افزوده و ۱ ساعت دیگر نیز بپزد. در این مدت آن را گاهی هم بزنید تا خوب لعاب بیندازد.
۴- پیازها را داخل تابه روغن داغ ریخته و پیاز داغ برشته تهیه کنید. بعد از آماده شدن پیاز داغ ، آن را فورا در آبکش بریزید تا روغن آن جدا شده و دوباره داخل تابه بریزید و نعنای آسیاب شده را به آن اضافه کنید.
۵- وقتی آش جو جا افتاد آن را داخل ظرف بریزید و با نعنا داغ ، پیاز داغ ، کشک و در صورت تمایل زعفران آب کرده تزیین کنید. همچنین می توانید برای تزیین به مطلب تزیین آش مراجعه کنید.

آش دوغ شیرازی , آش دوغ رشتی , آش دوغ شمالی , آش دوغ اردبیل

آش جو,طرز تهیه آش جو,آش جو با سیرابی,آش جو با قلم,آش جو نذری

آش جو با سیرابی

بعضی افراد دوست دارند آش جو را با سیرابی میل کنند. برای درست کردن آش جو با سیرابی مراحل زیر را انجام دهید.
طبق مراحل بالا که اشاره کردیم ، می توانید سیراب را به همراه پیاز و چند حبه سیر که نگینی خرد شده اند ، داخل قابلمه غیرآلومینیومی ریخته و تفت دهید. البته زیاد تفت ندهید فقط ۳ دقیقه کافیست.
سپس نصف قاشق چایخوری زردچوبه به آن افزوده و بعد از هم زدن ، نصف لیوان آب جوش اضافه کنید. یک جوش زد مقداری آب جوش اضافه کرده و بگذارید ۳ تا ۴ ساعت بپزد.
هنگام اضافه کردن سبزی به حبوبات ، سیرابی پخته شده را نیز اضافه کنید و بقیه مراحل مشابه بالا می باشد. / roozmenu.com

طرز تهیه آش رشته,طرز تهیه آش رشته مجلسی,طرز تهیه آش رشته نذری

آش جو,طرز تهیه آش جو,آش جو با سیرابی,آش جو با قلم,طرز تهیه آش جو پرک
آموزش مرحله به مرحله آشپزی و طرز تهیه آش جو نذری

فوت و فن پختن آش جو

نکته ۱: آش جو با قلم : در صورت تمایل می توانید حبوبات را در آب قلم بپزید تا خوب لعاب بیندازد.
نکته ۲: آش جو را نیز می توان مانند سوپ جو به عنوان پیش غذا ، غذای کامل یا وعده غذایی افطار میل کرد.

دستور تهیه آش جو,آش جو مجلسی,طرز تهیه آش جو با قلم و سیرابی

طرز تهیه آش جو و جوپرک ساده ، با قلم و سیرابی خوشمزه و مجلسی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ شهریور ۹۶ ، ۱۴:۲۱
رویا الف
چهارشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۲۸ ق.ظ

تعبیر خواب سگ بزرگ و کوچک و حمله سگ به انسان

تعبیر خواب سگ

منوچهر مطیعی تهرانی
تعبیر خواب سگ آشنا : سگ اگر آشنا باشد حمایتگر و دوست است و چنان چه نا آشنا و بیگانه باشد خطرناک و مزاحم. در خواب نیز عینا همین حالت پیش می آید.
تعبیر خواب سگ اهلی : چنانچه در رویای خود سگی دیدید که مطیع و رام است و به دنبالتان می آید و سخن و اشارات شما را می فهمد امنیت دارید و خواب شما خبر می دهد که آسیب نمی بینید و دوستی از شما حمایت می کند و اگر دوست نزدیکی دارید می توانید به او اعتماد کلی داشته باشید زیرا سگ آشنا و مطیع و آرام دوست تعبیر می شود.
تعبیر خواب سگ غریبه : چنان چه در خواب سگی ببینید که بیگانه است و او را ندیده اید و نمی شناسید باید نگران اطرافیان خویش باشید چرا که احتمالا نسبت به شما حسن نیت ندارند.
تعبیر خواب حمله سگ به انسان : اگر سگ بیگانه بود و به شما حمله کرد خواب شما می گوید دشمنی پست و دون و آزار رساننده در کمین شما است که لازم است از او حریم بگریزید و دور بمانید.
تعبیر خواب صدای پارس سگ – صدای سگ – صدای واق واق : صدای سگ بدگوئی و سیاست و فحش و ناسزا است و چنان چه در خواب صدای سگی را بشنوید ولی سگ را نبینید نشان آن است که از شما بد می گویند، غیبت می کنند و توطئه ترتیب می دهند. سگ اگر آشنا و رام باشد و بانگ و صدا راه بیندازد فحش و ناسزا است و خواب شما می گوید با یک نفر برخوردی نا مطلوب خواهید داشت که او نسبت به شما سخنان زشت می گوید و دشنام می دهد.

تعبیر خواب سگ بزرگ و خیلی بزرگ : سگ اگر بزرگ و درنده و موحش باشد دشمنی است قوی پنجه و بسیار خطرناک .
تعبیر خواب سگ کوچک : اگر سگ ضعیف و کوچک باشد دشمنی است ناتوان که قادر نیست آزار برساند مثل سگ های زینتی و کوچک که عده ای در خانه ها نگه می دارند. دیدن این نوع سگ در خواب خطری را خبر نمی دهد.
تعبیر خواب سگ بسته شده : اگر در خواب ببینید سگی را به ریسمان و زنجیر بسته اید ( سگ زنجیر شده ) و همراه می برید با کسی دوستی و موانست می کنید که در شان شما نیست. به ریسمان بستن و قلاده انداختن سگ نشان چیرگی بر دشمن نیست بلکه تحصیل الفت است با شخصی دون و فرومایه و کثیف و چنان چه آن سگ ماده باشد خواب شما می گوید زنی پلید در مسیر شما قرار می گیرد که بر او رغبت پیدا می کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ شهریور ۹۶ ، ۱۱:۲۸
رویا الف
سه شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۱۷ ب.ظ

فال روزانه 29 شهریور 1396

فال روزانه,فال امروز,فال فردا,فال روز,daily omen

فال روزانه و هر روز خود را در رویونیز مطالعه کنید. امیدواریم از خواندن فال امروز خود لذت ببرید. با ما همراه باشید.

فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه,طالع بینی روزانه,سایت فال روزانه,فال روزانه 2

فال روزانه فروردین

تمایل شدیدی که امروز به رفتارهای طغیانگرانه در وجود خودتان احساس می کنید می تواند برای شما دردسرهای جدی ایجاد کند. چیزی که در ابتدا تجربه ای هیجان انگیز به نظر می رسد ممکن است به یک گره کور تبدیل شود. امروز مسائل مرتبط با روابط عاطفی ممکن است برای شما منبع خشم و نگرانی باشند؛ شما گزینه های زیادی پیش روی خود دارید، اما نمی شود همزمان در چند راه مختلف گام برداشت و باید دست به انتخاب بزنید. رابطه ای که به نظرتان بی ثبات می آید می تواند دقیقا همان چیزی باشد که قلب شمارا به ثبات خواهد رساند. با وجود این که دلتان می خواهد به حرف عقلتان گوش کنید شاید بهتر باشد کمی به خودتان فرصت بدهید تا قلبتان مسیر درست را برای شما انتخاب کند.

دوست فروردینی ، بی‌ریا تعریف و تمجید کنید
وقتی از کسی تمجید می‌کند، شما را فرد خوش اخلاقی می‌بیند.همه از تعریف و تمجید خوشش‌شان می‌آید، پس، از گفتن چیزهای مثبت به دیگران نترسید. با این حال محتاط باشید که چاپلوسی نکنید. تعریف زیاد می‌تواند این‌طور به نظر بیاید که شما دارید چاپلوسی می‌کنید. مخصوصا اگر فرد مقابل دوست جدیدتان یا مدیر شماست، ممکن است فکر کند که چاپلوسی می‌کنید.می‌توانید از تمجید برای شروع یک مکالمه استفاده کنید. مثلا بگویید: «من از پیراهنت خوشم آمده. آن را از کجا خریده‌ای؟»

فال روزانه,طالع بینی روزانه,سایت فال روزانه,فال روزانه 2

فال روزانه اردیبهشت

امروز ناگهان ایده ای هوشمندانه در مورد انجام کارهای روزمره تان به صورتی کاملا متفاوت به سرتان زده است اما این روش خارق العاده در دراز مدت چندان مفید نخواهد بود، اما بد نیست آن را برای مدت کوتاهی هم که شده مورد امتحان قرار دهید و از جنبه های مختلف بررسی کنید و اگر به کارتان نیامد یا اشکالی در آن دیدید رهایش کنید. از تغییر ایجاد کردن در کارها و برنامه هایتان نترسید، برای رسیدن به یک هدف هزاران راه مختلف وجود دارد. امروز احساساتتان آشفته به نظر می رسند و روابط عاطفیتان به آن خوبی که انتظار دارید پیش نمی روند، سعی نکنید به زور این مشکل را حل کنید و به خودتان و طرف مقابلتان کمی فرصت بدهید.

اردیبهشتی دوست داشتنی ، لبخند بزنید
ساده‌ترین راه برای خوش اخلاقی، لبخند زدن است.ساده‌ترین کار برای اینکه فردی خوش اخلاق به نظر برسید، لبخند زدن است. وقتی به افرادی که شما را می‌شناسند لبخند می‌زنید، آنها را تشویق می‌کنید تا متقابلا به شما لبخند بزنند. گاهی فقط به این دلیل که دارای شخصیتی خجالتی بوده و به راحتی لبخند نمی‌زنید، بسیاری از افراد شاید تصور کنند که شما فردی سرد یا بداخلاق هستید. بنابراین، دفعه بعد که از کنار فردی نسبتا آشنا رد می شوید، لبخند بزنید. این لبخند باعث می‌شود که حتی اگر در بهترین شرایط روحی نیستید، احساس خوشحالی بیشتری کنید. پس این کار هم برای خودتان و هم برای دیگران مفید است.

فال روزانه,طالع بینی روزانه,سایت فال روزانه,فال روزانه 2

فال روزانه خرداد

شاید شما در حال حاضر در نقطه عجیبی از زندگیتان قرار گرفته باشید. با وجود این که دلتان می خواهد با شجاعت تمام به سوی ناشناخته ها پیش بروید و خودتان را به صورتی غیر منتظره به دیگران نشان داده و احساسات و افکارتان را بیان کنید، از طرفی هم دلتان برای گذشته ها و زمانی که انتخاب کردن اینقدر برایتان سخت نبود تنگ شده است. اگر به ترس هایتان غلبه نکنید نمی توانید از هیجانی که در مورد آینده دارید لذت ببرید. هر کاری که می کنید احتیاط را فراموش نکنید و این مسئله را به یاد داشته باشید که به حریم شخصی دیگران تجاوز نکنید. برای پیدا کردن کسی که قلبتان را بلرزاند همه جا دارید می گردید، ولی بهتر است چشمتان را باز کرده و اطرافتان را هم نگاهی بیندازید، شاید عشق در یک قدمیتان باشد.

خردادی عزیز ، کمک کنید
کمک کردن باعث ایجاد حس خوب در خودتان و خوش اخلاقی می‌شود.بسیار مهم است که وقتی می‌بینید دیگران نیازمند کمک هستند، به آنها پیشنهاد کمک دهید، چه فردی با دستان پر که نمی‌تواند در را باز کند، چه کودکی که عروسکش از دستش افتاده و چه فردی مسن که به سختی راه می‌رود. یک روز ممکن است شما به مهربانی و کمک یک غریبه دیگر نیاز داشته باشید، پس بهتر است تا می‌توانید خوبی کنید. این کار قطعا یکی از راه‌های خوش‌اخلاقی با دیگران است و باعث می‌شود با انجام این کار، نسبت به خودتان احساس بهتری داشته باشید.

فال روزانه,طالع بینی روزانه,سایت فال روزانه,فال روزانه 2

فال روزانه تیر

امروز شما به دنبال تعریف مجدد چارچوب روابط دوستانه و خانوادگیتان هستید و احساس می کنید که روش های قدیمیتان دیگر به کارتان نمی آیند. کافی است همان کاری را بکنید که قلبتان به شما می گوید و نگران آینده نباشید. امروز ممکن است در خانه تنها باشید و همه اهل خانه بیرون باشند. این فرصت خیلی خوبی است برای آن که از تنهاییتان استفاده کرده و کارهایی که نیمه کاره رها کرده اید را به انجام برسانید. شاید سعی بر این داشته باشید که سر به سر دیگران بگذارید، ولی این کار باعث خواهد شد که خودتان در تنگنا قرار بگیرید، پس اگر از لحاظ احساسی آمادگی کافی را ندارید بهتر است مواظب رفتارتان باشید.

تیر ماهی باهوش، دشنام ندهید
این کار باعث می‌شود شما به‌عنوان فردی بی‌نزاکت، خشن و بسیار بداخلاق به چشم دیگران دیده شوید. اگر افراد ببینند که شما عصبانی می‌شوید و دشنام می‌دهید، انرژی منفی‌تان را دریافت کرده و از شما دور خواهند شد. دفعه بعد که عصبانی شدید و خواستید دشنام بدهید، تلاش کنید که این دشنام در ذهن‌تان باقی بماند و حتی سعی کنید با لبخندزدن با آن دشنام‌ها بجنگید.

فال روزانه,طالع بینی روزانه,سایت فال روزانه,فال روزانه 2

فال روزانه مرداد

امروز برای تمام کارهایی که در لیست وظایف روزانه تان هستند وقت بگذارید، اما زیاد هم به آنها فکر نکنید و در لحظه عمل کنید. امروز ممکن است در تلاش برای قانع کردن یکی از اطرافیانتان به پذیرش آن چه که خودتان فکر می کنید درست است بیش از اندازه زیاده روی کنید. اگر دست از پافشاری برندارید خیلی سریع برای خودتان دردسر درست خواهید کرد.

مردادی عاشق، گفت‌وگوی کوتاهی داشته باشید
در مورد موضوعات کوچکی که می‌دانید فرد مقابل‌تان به آنها علاقه دارد، صحبت کنید. اگر فرد را به خوبی نمی‌شناسید و از علایقش خبر ندارید، سعی کنید در مورد مسائلی که پیرامون‌تان اتفاق می‌افتد صحبت کنید (جلسه‌ای که هر دو یک ساعت قبل در آن بودید، فرد جدید در کلاس ریاضی و…). شوخی کردن همیشه کمک‌کننده است، چون افراد از کسی که شوخ‌طبع است و آنها را درک می‌کند، خوش‌شان می‌آید.جزو آن دسته از افرادی نباشید که فکر می‌کنند گفت‌وگوهای کوتاه، بیهوده و فقط وقت تلف کردن هستند. این مکالمات کوتاه می‌تواند پایه ارتباطات عمیق آینده باشد.

فال روزانه,طالع بینی روزانه,سایت فال روزانه,فال روزانه 2

فال روزانه شهریور

اهداف حرفه ایتان تا حدی در ذهنتان واضح و مشخص هستند که احساس می کنید اگر دستتان را دراز کنید می توانید آنها را در دست بگیرید. با اینحال هنوز فاصله ای بین شما و موفقیت وجود دارد که باید زمانی را صرف کرده و آن را پشت سر بگذارید. جنبه مثبت قضیه اینجاست که شما آماده اید تا حتی اگر لازم باشد دست به ریسک بزنید، افکارتان را عملی کنید. خوشبختانه اعتماد به نفستان نیز آنقدر زیاد هست که با دیدن اولین مانع بر سر راهتان میدان را خالی نکنید. اگر بین شما و کسی که دوست دارید مشکلی پیش آمده است بی دلیل روی جزئیات تمرکز نکنید و مسئله را بیهوده بزرگ نکنید، در واقع این مشکل به نظر بزرگ سوء تفاهمی بیش نیست.

شهریوری خاص ، مودب باشید
شما باید به همان اندازه که با خانواده‌تان مودب هستید، با غریبه‌ها هم مودبانه برخورد کنید. به تنهایی دو صندلی را در اتوبوس اشغال نکنید، با موبایل‌تان با صدای بلند صحبت نکنید؛ به جای آن، مودب باشید و به دیگران یک صندلی خالی تعارف کنید.

فال روزانه,طالع بینی روزانه,سایت فال روزانه,فال روزانه 2

فال روزانه مهر

درست است که شما معمولا آدم بی صبر و قراری هستید ، اما امروز این حالت شما در اوج خود قرار دارد و به هیچ عنوان حاضر نیستید به خاطر دیگران سرعت خودتان را کم کنید و یا معطل کسی شوید. اما متأسفانه شرایط برای پیشروی شما آماده نیست و هیچ چاره ای جز صبر کردن ندارید و تا هفته آینده کنترل اوضاع از دستتان خارج است. در این بازه زمانی و تا وقتی که شرایط برای حرکت دوباره شما مساعد شود، سعی کنید به رویاهایتان فکر کنید و برای رسیدن به آنها برنامه ریزی کنید. البته این نکته را فراموش نکنید که رویا پردازی هایتان بیش از اندازه از واقعیت فاصله نگیرند و شما را از راه اصلیتان دور نکنند.

مهری پر مهر و محبت ،قضاوت نکنید
یکی از چیزهایی که قطعا خوب نیست، قضاوت افراد قبل از شناختن‌شان است. به افراد فرصت بدهید و فرض کنید آنها خوب هستند، مگر اینکه دلیلی برای‌تان به وجود آید که خلافش به شما ثابت شود. یاد بگیرید افراد را برای آنچه که هستند ببینید، نه اینکه آنها را بر اساس ظاهرشان قضاوت کنید. زمان زیادی می‌برد تا بتوانید بدون قضاوت به فردی که نمی‌شناسید نگاه کنید، اما قطعا این کار، راهی برای خوش اخلاقی است.

فال روزانه,طالع بینی روزانه,سایت فال روزانه,فال روزانه 2

فال روزانه آبان

امروز غلبه به خشم و حالت عصبیتان برایتان غیر ممکن به نظر می رسد و آرزو می کنید که ای کاش روز آرامتری داشتید، اما در واقع کافی است دست از تلاش برای کنترل کردن همه چیز دست بردارید تا همه چیز خیلی راحت تر پیش برود. بهتر است با کسی که دوست دارید در مورد این حالت خود صحبت کنید تا کمی آرامتر شوید؛ نتیجه این مکالمه خیلی بهتر از آن چیزی که انتظارش را دارید خواهد بود. امروز حتی اگر از آنچه دارید انجام می دهید مطمئن باشید هم طریقه بیان کردن حرف هایتان باعث خواهد شد که دیگران نسبت به صداقت و صمیمیت شما دچار تردید شوند. به نفعتان است که حقیقت را به طور کامل به زبان بیاورید.

آبانی متفاوت ، بعضی کارها را به عادت تبدیل کنید
بعضی کارها باید در زندگی تبدیل به عادت‌تان شود و دیگر برای انجام آنها اراده‌تان را صرف نکنید. به عنوان مثال مسواک زدن امری است که باید تبدیل به عادت‌تان شود و بدون فکر کردن آن را انجام دهید. با این روش می‌توانید اراده‌تان را برای کارهای دیگری ذخیره کنید. در این راه فقط کافی است کاری را به طور منظم انجام دهید تا تبدیل به عادت زندگی‌تان شود.

فال روزانه,طالع بینی روزانه,سایت فال روزانه,فال روزانه 2

فال روزانه آذر

امروز شما خیلی خوشحال و سرحال هستید و از این که دیگران هم به اندازه شما خوشحال و پرانرژی به نظر می رسند متعجب شده اید، اما بهتر است بیش از اندازه حرف نزنید، زیرا پرحرفی بیش از اندازه شما می تواند برای دوستانتان خسته کننده باشد. کافی است خوشحالیتان را هر جا که می روید به اطرافیانتان نیز منتقل کنید. اگر کسی به شما فشار بیاورد و در تنگنا قرارتان بدهد ممکن است ناگهان عصبانی شده و حرف هایی را به زبان بیاورید که در حالت عادی قصد گفتن آنها را نداشته اید. احساسات شما در اوج هستند و به همین دلیل حرف هایی که روی زبانتان می آید حتی خود شما را نیز شگفت زده خواهند کرد، پس مواظب واکنش هایتان باشید.

آذر ماهی تو دل برو ، ولخرجی ،اگر جزو افرادی هستید که برای اعتبار بخشی به خود راهی غیر از هزینه کردن نمی شناسید باید بدانید که متاسفانه عاقبتی غیر از شکست و ناکامی ندارید. ارزش و ثروت واقعی از طریق پس انداز و سرمایه گذاری به دست می آید – نه خرج کردن هر آنچه به دست می آورید. جمع کنید، سرمایه گذاری کنید؛ جمع کنید، سرمایه گذاری کنید.

فال روزانه,طالع بینی روزانه,سایت فال روزانه,فال روزانه 2

فال روزانه دی

امروز در رابطه با هر موقعیتی که پیش رویتان قرار بگیرد، ذهنتان سرشار از ایده های خوب است و نقشه هایی که می کشید می توانند بهتر از هر شخص دیگری باشند. اما مشکل کار اینجاست که دیگران ایده هایتان را به راحتی قبول نمی کنند و حتی ممکن است با شما مخالفت کنند. اگر در چنین وضعیتی قرار گرفتید نسبت به افکار و ایده های خودتان تردید نکنید و اگر لازم دیدید مسیرتان را به تنهایی ادامه بدهید، آنهایی که به تنهایی پرواز می کنند مسافت طولانی تری را می توانند طی کنند. امروز عشقتان ثبات احساسی ندارد و لحظه ای سرشار از خوشحالی و لحظه ای دیگر ناراحت و دلخور است و این موضوع شما را عصبانی کرده است، سعی کنید کمی با او کنار بیایید.

دی ماهی باوقار ، حرکت مهربانانه‌ کوچکی انجام دهید
نیازی نیست فقط با نزدیک‌ترین و عزیز‌ترین‌ افراد اطراف‌تان، مهربان باشید. زمانی که برف را از مسیر خودروی‌تان پارو می‌کنید، مقداری زمان هم به پارو کردن برف از مسیر خودروی همسایه پیرتان اختصاص دهید. بگذارید یک نفر در صف از شما جلو بزند. با صرف زمان برای انجام کاری برای کسی که نمی‌شناسید، آن فرد احساس می‌کند که مورد قدردانی قرار گرفته است و کار نیک گسترش می‌یابد.

فال روزانه,طالع بینی روزانه,سایت فال روزانه,فال روزانه 2

فال روزانه بهمن

امروز برای شما پر از شور و هیجان است و دلتان می خواهد کار بزرگی انجام دهید. متأسفانه آنقدر برای این که کاری در این زمینه انجام دهید هیجان زده هستید که ممکن است بدون آن که به اندازه کافی فکر کنید دست به کاری بزنید که برایتان دردسر ایجاد خواهد کرد و خیلی زود از کرده تان پشیمان خواهید شد. به نفعتان است که سعی کنید هیجانات خود را کنترل کرده و منطقی رفتار کنید. حتی اگر فکر می کنید کارهایتان خیلی دارند خوب پیش می روند و فرد خیلی موفقی هستید به خاطر خودتان هم که شده بهتر است قربانی اعتماد به نفس کاذب نشوید. کمی تواضع و فروتنی می تواند به موفقیت بیشتر شما کمک کند.

بهمن ماهی همیشه دلسوز ، محیط اطراف‌تان را تغییر دهید
اگر چیزی به طور مداوم شما را وسوسه کند، باعث تضعیف اراده‌تان خواهد شد. به عنوان مثال اگر می‌خواهید از خوردن هله هوله اجتناب کنید، بهتر است این غذاها را جلوی چشم‌تان نگذارید. زیرا دیدن اینها و مقاومت برای نخوردن‌شان، اراده‌تان را ضعیف می‌کند.

فال روزانه,طالع بینی روزانه,سایت فال روزانه,فال روزانه 2

فال روزانه اسفند

امروز روز خیلی خوبی برای تمام کردن پروژه های ناتمام است، البته به شرط آن که به احساسات آشفته و حالت سر به هوایی که امروز به سراغتان آمده است غلبه کنید. رویاپردازی در مورد خواسته هایتان کافی نیست، باید ایده های فوق العاده ای که در سرتان دارید را عملی کنید، شما این توانایی را دارید که هر موقعیتی را رو به بهبود پیش ببرید. این نکته را به یاد داشته باشید که اگر بخواهید در انجام کارهایتان به دیگران زور بگویید و حرف خودتان را به کرسی بنشانید با مقاومت آنها مواجه خواهید شد و برای خودتان مشکلاتی به وجود خواهید آورد. مطمئن باشید که خودرای بودن و مبارزه کردن برای ثابت کردن قدرت و تسلط خودتان بر دیگران هیچ نتیجه مثبتی برای شما نخواهد داشت.

اسفندی عزیز دُردانه ، کارهای مهم‌تر را اول انجام دهید
وقتی که صبح‌ها پس از یک خواب کامل بیدار می‌شوید، عضله‌ی اراده‌تان حداکثر قدرتش را دارد. با استفاده از خودکنترلی در طول روز، ذخیره‌ی خودکنترلی‌تان کاهش می‌یابد. بنابراین بهتر است کارهای مهم‌تر یا کارهایی را که انجام‌شان نیاز به اراده دارد، در ساعات ابتدایی صبح به انجام برسانید.

فال روزانه,طالع بینی روزانه,سایت فال روزانه,فال روزانه 2

فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۲۹ شهریور ۹۶ و طالع بینی چهارشنبه ۲۹ شهریور daily horoscope

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ شهریور ۹۶ ، ۲۲:۱۷
رویا الف